.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ بیکاری در گلستان بالاست

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، نرخ بیکاری در استان را بالا دانست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، آیت الله سید هادی حسینی شاهرودی عصر یکشنبه در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: با توجه به نرخ بالای بیکاری در استان و وجود پتانسیلها و ظرفیت های بسیار زیاد برای ایجاد اشتغال، وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان استان است.

وی اظهار داشت: اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بعنوان دبیر کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری می تواند سیاستگذاری مناسب و نظارت دقیق بر اعطای تسهیلات نقش موثری را ایفا کند.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: ادغام وزارتخانه های تعاون ، کار و رفاه اجتماعی موجب رونق اشتغال در استان خواهد شد.

وی افزود: با عنایت به متولی بودن وزارت تعاون در ایجاد اشتغال و سیاستگذاری وزارت کار در این امر مهم ، ادغام این وزارتخانه ها از کارهای شایسته دولت دهم است.

وی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع افزود : در کشوری که رأس آن نایب امام زمان (عج) رهبری می کند، کسانی که منتصب به دولت هستند باید در انجام کار ارباب رجوع نهایت سرعت و دقت را اعمال نموده و در کمترین زمان ممکن پاسخگوی خواسته های آنان باشند.

حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گزارش مبسوطی از عملکرد دو اداره کل ادغام شده ارائه کرد.

وی گفت: یکی از کارهای مهم این اداره کل پیگیری بحث اشتغال بوده که با همکاری دستگاه های اجرایی استان و به شرط تأمین منابع، انشاء الله اشتغال تعهد شده استان که تعداد 62هزار نفر است را محقق کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.